Tippek, trükkök

Elkezdtem blogolni. Mivel weboldalaim már vannak:


 Gobelin ékszerek

ezért azt gondoltam, mit nekem egy blog írása. Na hát ez nem így történt. Újabb és újabb kérdéseim merültek fel, melyekre napokig kerestem a megoldást. Hogy más hozzám hasonló mazsoláknak segítsek, összeszedtem néhány tippet, amit most közreadok.

Felső menü létrehozása

Két lehetőség van:
  • Létrehozol egy oldalt. Belépve az oldaladra bal oldalon a menüsorból kiválasztod az 
Elrendezést és kiválasztod az Oszlopokon keresztül ívelő szakasz-t.
Majd szerkesztés.


Ha nincs ilyen modulod, akkor új modul hozzáadása.Kiválasztod az oldal hozzáadása menüt és értelemszerűen szerkeszted.


  • Én így csináltam: Modul hozzáadása. A felugró ablakból kiválasztottam a Linklistát.
A név mezőbe beírtam, hogy Navigation. Az új webhely neve: a menüd címe lesz,  pl. autók.
Az új webhely URL címe : http://blogod url-je/search/label/autok
Ügyelj az ékezetekre és arra, hogy nehogy kétszer legyen a "http://".

Link hozzáadása, majd mentés. Hasonlóképpen a többi linket is hozzáadod. A sorrendet a ki nyilakkal húzással állíthatod be.
Ez a módszer nekem azért tetszik jobban, mert ha oldalakat adsz hozzá, akkor egy menüponthoz, a konkrét oldal tartozik. A második megoldás esetében újabb és újabb bejegyzéseket írhatsz. Arra kell ügyelned, hogy a mentés előtt a Bejegyzés beállításainál, címkéknél add hozzá a menü címkét. Szintén ügyelj az ékezetekre, mert előfordulhat, hogy ékezettel írod be a címkét és nem jelenik meg a cikk.

Táblázat készítése



Nyiss egy új bejegyzést, állítsd HTML kódba, majd illeszd be a kódot.  

<div class="divTable" style="width: 350%; border: 2px solid #000;">
<div class="divTableBody">
<div class="divTableRow">
<div class="divTableCell">
<table style="width: 350px; height: 500px;" border="1" cellspacing="10" cellpadding="5"><caption>&nbsp;</caption>
<tbody>
<tr>
<td>&nbsp;</td>
<td>&nbsp;</td>
</tr>
<tr>
<td>&nbsp;</td>
<td>&nbsp;</td>
</tr>
<tr>
<td>&nbsp;</td>
<td>&nbsp;</td>
</tr>
</tbody>
</table>
&nbsp;</div>
<div class="divTableCell">&nbsp;</div>
</div>
<div class="divTableRow">
<div class="divTableCell">&nbsp;</div>
<div class="divTableCell">&nbsp;</div>
</div>
<div class="divTableRow">
<div class="divTableCell">&nbsp;</div>
<div class="divTableCell">&nbsp;</div>
</div>
</div>
</div>
<!-- DivTable.com -->

Majd állj vissza az írásra és máris írhatsz a dobozokba.

TOVÁBB gomb
Ha az oldalad "kettétéped" akkor egy link jelenik meg. Ha ezt személyre akarod szabni, tedd az alábbit.
A bal oldali Elrendezés menüre kattintva keresd meg a blogbejegyzések modult.
Szerkesztés:
A megjelölt helyre írd be amit szeretnél megjeleníteni. Tovább, olvass tovább, .....
Ezután a bejegyzésedben ahol az oldal el akarod választani, jelöld ki és kattints  fenti modulok közül a kettétépett papír ikonra.